THANK YOU FOLLOWERS !

Tuesday, July 12, 2011

Next event 16 july dan 29 july...

Fuhh...


Lama gila aku tidurkan blog aku. Aku pun tak tahu nak update pasal apa. Nak je aku update pasal BERSIH tapi nak ke orang baca.


Entry kali ini aku nak update pasal event yang akan diadakan tak lama lagi. salah satu eventnya adalah konsert untuk remaja yang minat terhadap muzik. YOUTH CONCERT yang akan dilangsungkan pada 16 julai bertempatkan di Dewan Tunku Abdul Rahman, K.Terengganu. Enam buah band akan berkunjung di K.Terengganu iaitu Maddame, An Honest Mistake, Melodisaster, Dichi Michi, Grey Sky Morning dan Modread. Sesiapa yang mahukan tiket boleh hubungi crew yang bertugas didalam flyer diatas. Pertama kali aku tidak dapat hadir untuk meriahkan konsert ini. Aku nak minta maaf kepada organize kerana tarikh 16 julai aku telahpun berada diKulim.


Event kedua pada bulan yang sama iaitu BBQ bersama Terengganu Underground Scene sempena menyambut bulan Ramadhan. Event yang sering kali dibuat pada setiap tahun sebelum puasa. Dijemput semua hadir untuk meriahkan lagi majlis ini. Kedua kalinya aku berminta maaf kerana aku tidak dapat hadirkan diri.

Dua event pada bulan julai terpaksa undurkan diri. 

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah.

3 comments:

  1. xpe la..pergi belajar kan? meh counting day sama2..cn pun dah nk start cuti :) kalau update pasal bersih mestilah ade org bce :)

    ReplyDelete
  2. ye lah..orite2...

    tkt ade org benci blog nieh...ehhee !

    ReplyDelete