THANK YOU FOLLOWERS !

Sunday, January 1, 2012

SEMOGA AKU TIDAK LAGI DIHAKIS OMBAK YANG BERGELORA PADA TAHUN INI

Fuhhh...


Alhamdulillah kehadrat yang maha Esa kerana aku masih lagi berdiri teguh dan masih lagi belum mencapai apa yang aku mahukan.

Assamualaikum w.b.t dan selamat menyambut tahun baru. 2011 telah pun pergi meninggalkan kita dan usia pula semangkin meningkat dek hanyut mengharungi liku liku kehidupan yang penuh pancaroba. Semua kawan kawan menanam azam baru pada awal pagi 0100 a.m dengan penuh bersemangat. aku pula masih bertanya tanya tentang azam aku pada tahun 2011 yang belum tertunai yang berserta keyakinan yang tinggi ketika itu. 

Arrrggggg...

Kelam difikirkan aku yang masih belum mendapat nur cahaya untuk membantu aku terus berfikiran cara penyudah. Segala kusut masai yang terpaksa aku lakukan seorang diri. uhhhh ....
Diskriminasi membuatkan aku hampir jatuh ke juram kehidupan yang aku terpaksa berseorangan. Mungkin ini balasan Tuhan yang maha Esa untuk menguji kekuatan sanubari aku yang tidak semestinya dihanyut ombak yang bergelora. 


HAPPY NEW YEAR !

No comments:

Post a Comment