THANK YOU FOLLOWERS !

Tuesday, December 27, 2011

Ada siapa nak hentam statement aku tak ?

Fuhhh...


Assalamualaikum dan selamat pagi....

2 malam aku bertarung dengan permainan minda yang teramat dasyat. Buntu, rindu, kadang2 terasa pula diri aku terlalu bodoh dimata orang. Bukan senang seorang tuh nak mengaku dia seorang yang bodoh. Tetapi aku terima apa yang aku dapat dari perkataan BODOH yang aku sendiri aku lakukan dari luar jangkaan mindset aku. Apa yang anda perlu tahu manusia tetap ada bodoh ... hahaha ada sape2 nak bantah statement aku?

Apa yang aku buat nie wahai Matwa sampai kau mengaku kau seorang yang bodoh?

Hari ahad pada waktu tengahari aku begerak ke Tatiuc dikemaman untuk tujuan mengambil templet dan application form dikolej tuh. Bermalam lah aku dihostel kolej tuh dan juga ditemani kawan2 yang baru beberapa jam aku kenali. Bermacam macam aku saksikan. Menarik, seronok hmmm boleh laah sebabnya aku sudah pun mengenali beberapa orang disana. Okey, aku pula duk kalut nak jumpa si N. Si N nie siapa pulak? Si N nie study disana dan aku pula plan laah aku nak jumpa sangat2 si N nie walaupun tak sampai 5 minit untuk kali terakhir. Tapi gagal sebab alasanya nak jauhi dari aku sebabnya dia dah pun ada orang lain. Fuhhh... Terbaeek.. 


Mungkin silap aku jugak laah. Ye lah, ego seorang lelaki memang susah nak dikawal. terlalu mementingkan diri aku sendiri sampai aku terlewat menyempurnakan hajat dihati untuk berbaik kembali. Bodoh membuat keputusan. 

"Tiba masanya aku pergi, 
Tiada guna bersama kau lagi, 
Kau bilang aku yang kau cinta, 
tapi dihatimu cuma ada dia"


2 comments: