THANK YOU FOLLOWERS !

Wednesday, December 21, 2011

Masalah masalah masalah

Fuhh..


Pagi yang terbaik. Bermandi hujan kerana sanggup cari jalan nak update entry diMcdonalds. 

Assalamualaikum dan selamat pagi warga malaysia.

pagi ini aku bersengkang mata demi untuk menyelesaikan masalah aku. Okey, Ape masalah aku sekarang ini?
Meh sini aku ceritakan A to Z.

Masalah pertama

Ini mungkin cara aku untuk hilang serabut otak aku yang aku terpaksa menangung derita beberapa selepas result final exam aku keluar. Mana taknye weh, staff dari Hems Unikl call aku pagi tak silap aku pada 18 hb. Boleh dia cakap pointer aku down dengan teruk. Okey2, memang lah pointer aku down gila gila sebabnya aku skip class sebulan lebih sebab menanggung sakit yang amat dasyat. Ni haa bukti dia Ambik ! Seminggu sebelum final pun aku tak boleh tumpu dah apa yang aku study. lepas tuh dia cakap ape? nanti aku cerita kat lain entry.

Masalah kedua

Dugaan yang sering terjadi ada hikmahnya. Ada baiknya untuk mematangkan fikiran kita juga. Yelah, Tengah syok2 duk sambung diploma ada je dapat call interview. Aku pun dah naik pening duk fikir jalan mana aku pilih. Adakah kerja ataupun adakah study. Kerja pun mungkin gaji aku tak seberapa sebabnya hanya sijil dan study pulak mungkin bagus sebab aku nak cari segulung diploma.

Fuhhh.

Sekarang aku tunggu 8.45 a.m untuk call balik hems Unikl dan nak dapatkan serba sedikit info tentang diri aku. Wish me good luck guys.

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah.



1 comment: