THANK YOU FOLLOWERS !

Wednesday, December 7, 2011

Sesal

Alhamdulillah...

Syukur aku masih berdiri diatas bumi yang cukup indah harmoni. Ya Allah, Apa yang aku telah lakukan sebelum ini. Sungguh menyesal aku tak memilikinya sejujur dan seikhlas jiwa aku. Sesungguhnya aku amat mencintai mahupun menyayanginya. Mungkin fikiran aku tak matang sebelum ini yang telah membuatnya terluka hati dan membiarkannya jauh dari tempat asal aku berdiri bersama - samanya ketika dahulu. Saat aku menyayanginya, ego aku diutamakan. Arrgg... apa yang aku telah lakukan !Sejarah yang memang aku tak akan luputkan.


Sesungguhnya aku tak berharap ianya akan datang kembali menemaniku. Tetapi jika takdir menemukan aku dan dia kembali sesungguhnya ianya adalah ketentuan Ilahi. Haruskah aku terus melayani perasaan aku dan terus merinduinya. Cukuplah hanya sedetik suaramu membuat hati aku gembira walau hanya sesaat.

Nya : Capital "N"

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah.

No comments:

Post a Comment