THANK YOU FOLLOWERS !

Tuesday, February 28, 2012

RQ CALL JAP


Oh perasaan,
Andaiku pendam ianya akan menjadi dendam
Oh perasaan,
Andaiku biarkan musnah ianya akan merosakkan segala galanya.

tet tet ...

RQ call jap

Cepat cepat aku tekan button hijau

N : Hello wa
Matwa : yee saya ... kenapa suruh call?
N: tak ada apa apa cuma rasa rindu
Matwa : owhhh ... ingatkan dah lupa wa ... kenapa tak tidur lagi? 
N: Sorry lah, Assignment banyak sangat bla bla bla bla bla ... ( cerita pasal assignment rosak ) 
( cerita pasal kedai makan )
Matwa : owhh... bla bla bla bla ( aku bagi tips sikit tentang cara menyelesaikan ) ( suruh dia ajak family dia makan malam kat kedai )
N: Ohh takpa lah ... senyap ( 1 minit ) nak tidur pukul berapa ?
Matwa : tak tahu lah ... ( senyap 1 minit )
N : Wa, kalau wa jumpa FB N jangan add N tau sebab "BF" N selalu online acc N ..
Matwa : owhh okey ... (senyap 2 - 3 minit )
N : Tak nak cakap lagi dah?
Matwa : tak tahu lah ... 
N : N ngantuk ah ... N tidur dulu lah
Matwa : Ikut N lah ...
N : Okey ... Assalamualaikum
Matwa : okey bye Waalaikumussalam (cepat cepat cari button merah )


Kenapa aku senyap time dia cakap pasal jangan add fb dia sebab bf dia selalu online fb dia ... hesh nak ke aku add fb engkau ? haha 

p/s : lelaki tak akan dapat lari dari ego kerana mungkin ada sebab rasa bajet hot dan sebagainya ... tetapi jangan hairan kalau silelaki bergayut telefon dengan anda keluar perkataan "tak tahu" dan " Ikut suka hati awaklah " sebab silelaki tuh mungkin syok main game ... seriously ;)





3 comments:

  1. jgn pendam kan perasaan tu :) makin diri nnti macam saya..huhu :)

    ReplyDelete
  2. oo... tgh main game la ni mase borak ngan die.. hehehe...
    p/s :: game show running man tu ketawa jer bile tgk... funny okkk... try tgk.. hehehe

    ReplyDelete