THANK YOU FOLLOWERS !

Saturday, February 25, 2012

N KEMBALI HILANGKAN DIRI

Oh bintangku,
Hadirnya dirimu mempersonakanku,
Lantasku menyampai cintaku,
Tetapi dirimu berlalu tanpa berpaling


Assalamualaikum dan selamat pagi warga malaysia. Lama aku tak update. Kadang kadang idea datang tetapi kalau diperam dalam otak lama lama ia hilang tak dapat dikesan. heshh.

Entry simple pagi ini tentang ex gf aku la kot. Tapi tak tahu nk cerita macam mana. Siapa pernah baca entry aku sebelum ini tentang ex gf aku? memang tak ramai baca kan? entry jiwang memang orang tak suka baca. Seriously aku memang mat jiwang karat. Click sini untuk tahu tentang Ex Gf aku ;)


P/s : Ada ada je aku buat entry untuk awak kan. Tapi tak tahu nak cakap macam mana lagi dah rindu saya kat awak.

No comments:

Post a Comment