THANK YOU FOLLOWERS !

Friday, December 17, 2010

Ex GF !

Seyesly...aku xprnh bergayut sebegitu rupe dgn org lain sblm2 nie..tpi smnjak aku knl awek nieh bru laa aku rse nikmat bergayut..sbnrnye awek nie ex aku...skrg dh ade bf bru dh...aku ingat ex aku nie xcri aku dh..dan xcall aku dh..akhirnye dye call jugak aku mlm nie...perggg...seronok kot..tpi aku xnk laa kan bf dye ckp aku nie perampas awek dye..xnk laa kan gaduh pasal pompuan...bodoh sgt laa kot...sia2 mak ayah hntr sklh..hahahaa !..tpi terus terang laaa aku minat kt dye lgi..perasaan syg aku kt ex aku nie xhilang lgi...watpe aku nk tipu diri sndiri kan...hmmm...btw !sory wa abiskan krdt awk..hahahahahaa !nnti wa to4 kte gayut sampai pagi okey?

p/s : lantak aku laa nk main perasaan ke ape ke?anyway...thnkzz sbb view blog aku...Salam Ukhuwah...Assalamualaikum..Bye2 !

3 comments: