THANK YOU FOLLOWERS !

Saturday, December 11, 2010

sory stop lame update....

Banyak point sbrnye nk bukak topik kt blog nieh..tpi mcm bnyk halangan dri segi fakta2 tidak tepat...Banyak gile aktiviti2 bulan 11 dgn bulan 12 nie...best gile kot aktiviti sblm2 nie...yg best skli pasal birthday amir papan dan jugak birthday miera pinky...masing2 ade skill nk clebrate birthday masing2..amir kene tepung dgn telur di taman warisan manakala miera pinky pula special place skit...Ri Yaz Heritage Pulau Duyung..haaa..tmpt dimana berlangsungnye Monsoon Cup....perggg..lawo siot tmpt 2...clbrate 2 diplanning oleh uca dan alia...mmg terbaik r korg bgi suprise kt miera time 2...klo laa birthday aku nnti cam 2 comfirm aku nangis...bukan sng kwn baik nk bgi suprised cam 2 an...hahahahhaa !btw...epy birthday amir dan miera pinky...semoga panjang umur dan murah rezeki...ade rezeki lebih kongsi2 laa yee....








Sabtu...11 dec 2010 aku akan handle reunion Ex student SMKPN 2008 yg akan berlangsung
di Mcd pada pukul 2 ptg nnti....aktiviti nie yg paling aku xsabar2 sbnrnye...sbb?sbbnye berkumpulnye satu kumpulan yg xprnh knl erti berpisah dan knl erti persahabatan sbrnr2nye...mgkin arinie last kteorang wat reunion..lepas nie mgkin alumni ex student SMKPN 08 akan wat 2 tahun sekali...aku arap kte akan enjoy spuas2nye arinie...buangkan persengketaan lame...kekalkan persahabatan sampai bile2...okey?

Aktivit seterusnye aku xsabar2 adalah GIG Protege Chapter 2..Ticket Presale RM 15 dan door RM 18..Contact agent2 ticket yg berdekatan dgn anda segere...ticket limited ! !...hahahhaa !malam nnti aku update pasal aktiviti nieh...okey !see u all kul 2 nnti k !muahks !ilysm !Salam Ukhuwah !Salam persahabatan !Assalamualaikum..bye2 !




No comments:

Post a Comment