THANK YOU FOLLOWERS !

Friday, December 17, 2010

Gelak dari T Cafe sampai ke Esso bulatan ladang ~~

Aku mula kuar umah dalam pukul 9..amir yg abik aku dri umh time 2...pas2 kteorg jalan2 laa pusing bndr terengganu...tiade ape yg menarik sgt laa bandaraya terengganu nie..sumenye still mantain cam dulu kot...bosannye xthu laa nk g mane..asyik2 lalu kampung cina dan batu buruk...cume ape yg berubahnye bdk mat2 rempit je kot kt terengganu nie...aku dgn amir start cri geng2 mat rempit di sekitar durian burung..tpi...hmmm..hujan yg teramat laa lebat...kami pun terlajak laa sampai ke manir dan gong badak..pusing punye pusing last2 ke bndr terengganu balik dan singgah kejap di T Cafe...





sampai je c2 terus main daun terup...tpi xde yg lawak sgt pun aslnye...xthu laa knp aku dgn amir nieh gelak dgn tetibe je...sampai kluar airmate nieh..pas2 kami bla dri T Cafe ouh...dlm perjalanan ouh kteorg start balik pusing2 bndr terengganu.....dlm keadaan aku dh xtahan nk kencing..amir nieh smpt lgi nk srh aku gelak..bodoh punye amir...aku igtkan gelak 2 sekejap je..tpi ye berlarutan tanpe henti...amir akhirnye berhenti di Esso bulatan ladang dan masih gelak ketawe...klo korg nk thu...aku dgn amir nieh dh mcm mabuk dh...andai kate polis nmpak kteorg gelak comfirm kne tahan punye...Akhirnye aku tahan gelak aku nieh...dan amir tahan gelaknye...ye laah..kucing nk kne langgar di kerete pun snggp lgi suke...adoii..Dengan ayat suci dan ringkas Astarfirullahalhazim dan juga aku cube untuk laungkan Allahuakhbar...akhirnye kteorg sedar...kami berehat kejap di batu buruk untuk ingat balik kisah xd...mengucap panjang aku dgn amir time 2...adoii...conclusion disini..gelak2 jugak mir..jangan sampai xsedarkan diri...nk khianat org yang nk kencing pas2 srh gelak...dye yg xsedarkan diri..ambik ko amir..haaaa !

2 je kot cerite aku malam jumaat !adoii !Salam Ukhuwah..Assalamualaikum...Bye2 !

No comments:

Post a Comment