THANK YOU FOLLOWERS !

Friday, December 24, 2010

Perempuan ! !(jgn mrh aku)





ape bezanye lelaki dan perempuan erk??korg mesti tahu nafsu lelaki cume ade 1 dan nafsu perempuan pula berape banyak?haaa..realitinye perempuan laa banyak rosak dalam malaysia nieh...oppss..sory aku ckp cam nie..kaum hawa jgn mrh ambe tau...aku ckp camnie sbb ramai kaum2 hawa yg xsedarkan diri...nak nyesal kemudian hari...dan mula laah salahkan lelaki....so..kaum hawe pula sanggup curi2 ingin mengetahui semua perkare...xkire yg negetif dan positif..sumenye nk tibai...mula laa mulut 2 potpetpotpet duk cerite kt org..MUKE SEPOSEN !kaum hawe jugak lebih sinonim dgn sifat cemburu butenye 2...tgk balak cri org lain je terus bidas dpn org rmai..xyah laa nk mrh2 dpn org ramai..mrh laa kt tmpt xramai org...okey..korg tgk laa dunia skrg...klo nk sosial skli pun xyah laa nk maki hamun mak ayah...nak2 psl nk kuar pi date..nk kuar dgn balak 2 xkesah..tpi kuar naik mtr dgn balak laak 2...aku bukan xsuke minah2 rempit..tpi paham2 sndiri laa ye..mat rempit pun satu...nk bawak anak dare 2 hati2 laa ye..mak ayah dye xthu xpe...jgn kesudahan buang bayi...p/s dari segi psikologi,kaum hawe lbh bersikap mudah ikut kate hati...dengan perasaan syg semua disanggup lakukan ape saje untuk hubungan kekasihnye...

Aku memohon maaf !entry nie secare spontan...yang baik datangnye dari Allah swt..yg buruknye datang dri aku sndiri..Salam Ukhuwahfillah !Assalamualaikum !BYE2 !









2 comments:

  1. benda nie dah biase la wa. lumrah alam. nk buat mcm mne. nk marah pun xbley. chill la.

    ReplyDelete