THANK YOU FOLLOWERS !

Tuesday, December 14, 2010

blurrr !

ntah ape2 pagi nieh...bosan yg teramat bosan...dh laah umei aku potong channel sport....nk kuar pi tgk kt kedai mkn mls pulak rsenye..duk tggu livescore jelah..hahahahaa !sbt je pasal dunia bola sepak..haaa..aku cume minat 2 team je kot..barcelona dan man city..kenape???
Time futsal aku akan berkhayal2 seperti Victor Valdes iaitu goalkepeer barcelona...hahahhaa..
yeee...poyo an?ikut suke hti aku laa an...setiap org akan ade idolanye sndiri untuk memajukan diri kan...so??pedulikan cakap org...

Victor Valdes 

David Silva

Ade jugak time aku xjdi kepeer aku akan berkhayal seperti David Silva midfield Man city owh..sbb aku suke tgk pergrakan badan dye mmbawe bola...hahahhaa !btl nieh...bukan bermakne aku xsuke player2 lain..aku ade jgk suke player sperti david villa..chamark...sergio ramos..tevez dan rmai agi laah...okey?korg minat player mne?hahahhaa...msti amri yahya kan?hahahhaaa...bukan niat nk kutuk ke ape player2 malaysia nieh...tpi 2 laah...cpt sgt ckp bsr..dah kalah mcm2 pulak alasan dye...tpi bgs laah..fan2 sume sllu brsbr....arap2 malaysia kali dapat menang dgn vietnam dalam piala AFF SUZUKI dalam game semi final pade ari rabu nieh...hahahhaa..okey !pgi nieh game arsenal vs man u..xthu laa nk ckp cam ane...aku rse arsenal kot..hahahaha..sory ye fan2 man u..hahahahaa...aku nk bla dulu...btw !thnz Afif sbb tolong upgradekan blog aku nieh...cantik xcantik terpulang kt korg k...hahahahahaa!



Salam Ukhuwah...Assalamualaikum !bye2 !

1 comment: