THANK YOU FOLLOWERS !

Friday, December 3, 2010

kenapa remaja2 macam aku sekarang gile2kan main Game??

Ye laaah...sekarang sume orang main game sebab nk released tension kerana study mahupun ditempat kerja..nikmat klo menang je game owh...mesti power beb !rase mcm epy sgt2 hidup nieh...2 laa rmai skrg yg penagih2 game..tapi ade yang sanggup xmakan au...relakan main game pade kesihatan diri...aku xlah sampai cam 2 kot...baik aku isi perut dulu...ceewaaahh...sekarang banyak game2 terbaru keluar...seperti life or death ke ape ntah...PES 2011..lebih2 lagi game yang online..haaa..klo main kt cc mmg best gile r..hahahaa !..nak2 satu game nie..DOTA...pergg...ramai gile kot org main...sampai penuh cybercafe(cc)..ade yang duk umah xkuar2 umah hahhaa !ntah ape yang best game nie pun aku xthu laah..hahhaaha !..haaa...ade satu cerite time 2 streamyz aku kne potong...aku pi cc sbb nk online kan FB...aku tgk laa kiri kanan aku sume main game dota nieh...ade yang sanggup datang pagi kul 11 pagi sampai cc 2 nk tutup...aku hairan jgk..banyak tul duit dye nieh...korang kire laa...1 jam rm 2..klo laa pukul 11 sampai kul 12 malam..haaa...pergggg !tpi dyeorg nie bijak tau...sbb ape selalu je kire duit nk byar bil dye gune pc 2..hahahahaa !makan apatah lgi...cume mkn roti yg hrge 60 sen dgn air kotak je...snggp xmakan nasi...klo aku mmg comfirm kne makan nasi dulu tgh ari dan magrib..klo x hmmmm..tau2 je laah..ahahhaaa...



aku selalu jgk main game...tpi main game kt umah je laah...bukak lappy...online fb terus cri game...first aku cri game CS condition zero dulu sebagai ambik mood..pas2 red alert dan Pes 2010..
aku ingat nk cri game pes yg 2011...tpi tnye kwn2 sume xde installer...xyah je laah..main ape yg ade dh cukup...ye laah..main game same msti bosan an....ahhahaa..aku try jugak main game application dlm fb owh...crime city,primier football dgn car town...nmpak laa mcm budak2 skit...tpi cool je game2 nieh...ahhahahahaa !nasihat aku kepade game addict owh !game2 jgk !makan , kawan2 dan keluarge kene pentingkan jugak...hahahahahaa !okey !aku dh nk tidow !chaw !Salam Ukhuwah...Assalamualaikum ! bye2 !


1 comment:

  1. mu minat bola ork?
    aku saran kan mu main fifa Online 2.ahhah

    ReplyDelete