THANK YOU FOLLOWERS !

Wednesday, December 1, 2010

Pending !

Time 2 aku tgh online...dalam kul 3 a.m..tetibe mak aku panggil aku mengadu sakit perut...
Dye ckp tolong buatkan air panas...selesai je aku buat air milo tuk dye dye xsmpt minum...dye ckp nk muntah...dye bangun dari kerusi dye duduk terus rebah...keadaan aku time 2 entah ape laah...xthu nk wat ape...terpakse laa aku kejutkan jiran aku...wa mntk maaf ye pok din dgn che mah...sbb susahkan pok din atr umei ke hspital...keadaan aku time 2 buntu...xthu nk wat ape2...terus pok din nieh bwk mak aku ke hospital...Alhamdulillah...selamat xmasuk wad.cume masukkan air je dalam badan....doktor ckp cume kebuluran...baru laa mak aku cerita yg dye xmakan seharian kerana sibuk bekerja...adoii...sumpah aku mcm nk pergi je jumpe CEO telekom 2...nk maki cukup2 !kasi ajr dengan kaki dengan kepale...lastly...thnkz amir papan dengan ikhwan sbb sudi dtg kt hospital dan atr aku balik xdi...korg laaa kawan sejati aku sampai bile2 beb !



No comments:

Post a Comment