THANK YOU FOLLOWERS !

Tuesday, November 30, 2010

Balik Lepak terus update blog !hahahaha !

Tadi kteorang lepak kt Taita smbl main daun terup...xsangke pulak pijo dh nk bla...nk masuk stdy..mgkin last lepak dgn dye xd...tahun depan bru dye balik terengganu balik...okey2..dh2 !
pagi nie aku nk story pasal aku dan kawan2 skit..hahahaa..asyik2 story psl aku dan kwn2 an...msti korg naik bosan dgn blog aku..hahahaa..xyah nk tipu laah...hahahaa..tpi xpe...korg bosan aku jdi puas hti dgn ape yg aku luahkan nieh...

first..Thankz amir papan dan ikhwan kerana sudi abik aku xd...sory laah klo menyusahkan...
andai xd xujan..comfirm aku kuar dgn mtr je...hahahaha...okey...korg nk thu amir papan nieh sape..haaa...dye nk senasib dgn aku...haaa...xde ayah...anak tunggal...mak dye knl rapat dgn mak aku...pernh satu pejabat dulu...haaa..mase kecik2 dulu prnh jgk bergilir2 tidow umh dye time ari mnggu..skrg amir dh jarang mcm dulu..amir nieh stdy jauh...aku stdy area sni je..mgkin yg bezanya aku dgn dye mgkin dye lebih cerdik kot dri aku...hahahahaa...klo aku nk kuar je msti gune name dye nieh...sbbnye mak aku xkan mrh aku klo kuar lepak same2 dgn amir nieh..klo balik lewat pun xpe asalkan kuar dgn amir nieh....hahahhaha..dh mcm adik beradik lak...tpi yg seronok dye nieh..sllu je gelak..klo time susah pun msti dye gelak....hahahahahaa !nest story pasal ikhwan !hahahaa !aku knl ikhwan nieh dari SMKPN !hahahaa..disebabkan dye rapat dgn amir laa aku knl dye nieh..hahahhaa...


Amir Papan !

okey...nie cerita psl izzat farhan...dye nieh aku knl dari sek rendah lgi..SKPKI..thu sklh mne?
hahahaha !sek keb pusat k.ibai...klo xde kwn aku nieh comfirm kwn2 lain xdpt main futsal...hahhaa..tpi yg pntg kawan aku nieh...futsal pro beb !ahahahahaa !aku suke tgk dye main futsal...nieh ah !pasal hafizul atau lebih dikenali pijo !bdk nie pun same !klo handle je futsal!...comfirm jadi...skrg dye dh nk masuk stdy balik...mgkin xseronok laah nk main futsal pasnie sbb xde sipijo nieh...dye ckp bulan 2 @ 3 mgkin dye bru blk terengganu...lme jgk 2...stop laa futsal aku..tpi baik jugak aku berehat buat mse skrg nieh...injured !adoii...okey pijo !aku tggu mu balik !mu balik contact aku !aku cri game !orite?ahhahhahaa


Izzat Farhan !


Pijo !

okey !nie story pasal Salahuddin Arif lebih dikenali sbgai Mat leh...bahahahaha !Striker terbaik
team futsal kteorang...hahahaa !seyesly !klo time dye shot msti aku kne tgk...kaki dye mmg terbaik beb !okey...mgkin last story aku pagi nieh pasal siumeir pulak..hahahaa..okey !satu team jugak dengan futsal kteorang...aku knl umeir nie pun dri satu kelas time SMKPN dulu...okey...Otak pun dh naik blurr...Rase2 nk sambung balik tidow !hahahahaa !okey lah !aku chaw lu !Assalamualaikum !Salam Ukhuwah...!bye2 !


Ikhwan & Umeir !



Mat leh !

Team Futsal members :

Aku
Pijo
Izak
Mat leh
Ikhwan
Umeir
Serul Kokang

Dan yang pernah bersatu dengan Team kami !Thankz !

No comments:

Post a Comment