THANK YOU FOLLOWERS !

Thursday, November 11, 2010

pagi yang dingin

Biasa laah...
hidup seorang anak tunggal dan tiada adik beradik...
sunyi je umah nieh...
kadang kadang kemahuan nak dengar suara adik menangis..bergaduh..main game sama sama..memang ada lah terhadap aku nieh..memang tak boleh laa lari dari perasaan aku nieh...
nie tidak...bisingnye umah nie disebabkan kucing aku je duk mengawan malam....haahhaa..
kenapa umei aku tak ambik je adik angkat...adoii..


Lela jenis wahi duk tepek sokmo dgn aku hari2...

Tapi umei aku bagi lattop dengan kucing je tuk hilangkan bosan aku hari2..hahaha..
adoii...best laa orang ada adik beradik..
aku nak jugak sebenarnye jerit2 name akak,abang,adik..
tapi mujur laa ade jugak kawan2..
boleh jugak aku hilangkan bosan nie..tpi..hmmm..org cakap aku nie xpandai berkawan..
haaaa...ye laah...tak akan nk lawan kan perasaan orang lain...
aku terpakse pedulikan mulut orang..
yang penting aku nak cari kawan seramai yang mugkin...yeahhh ! !

No comments:

Post a Comment