THANK YOU FOLLOWERS !

Friday, November 19, 2010

Fuhhhhh ! !penat gile....

fuuhhhh...penat beb...Futsal dgn geng2 sklh mmg best...
smpai je umah terus bukak lattop dan terus online FB..tpi notification langsung xde..
pilu aku... :(

kamadiannya aku bukak programing winamp dan pasang lagu2 techno bgi menceriakan lgi 
bilik aku nieh...bosan beb...hp senyap je..klo ade org makwe bleh jgk time2 cam nie bergayut...
pas2 aku terfikir pulak nk cri lgu Izwan Pilus..ahhahaa...jiwang siot tol aku nieh ! !
tpi kne laa keadaan aku skrg nieh...huahuahuahua..




Izwan Pilus - indah lelapku


Dalam lelapku ini
Terbayang wajah seakan puteri
Dalam lenaku ini
Munculnya dia bagai bidadari


Dalam renungku ini
Sepenuhnya ku ingin mendekati
Dalam hatiku ini
Sepenuhnya ku ingin memiliki


Dan bila…
Cuba bangun dari lelapku
Dan bila…
Ku cuba bukakan mataku


Dan hilang…
Segala rupa yang telah ku bayang
Dan hilang…
Segala rasa yang telah ku rasa

Dan hilang…
Segala semua harapan ku
Dan hilang….
Cerita indah dalam tidurku


Dalam renungku ini
Sepenuhnya ku ingin mendekati
Dalam hatiku ini
Sepenuhnya ku ingin memiliki


Dan bila…
Cuba bangun dari lelapku
Dan bila…
Ku cuba bukakan mataku

Dan hilang…
Degala rupa yang telah ku bayang
Dan hilang…
Segala rasa yang telah ku rasa


Nyatalah dia hanya dalam mimpiku
Tak bisa aku memilik cinta hati
Nyatalah dia hanya kekasih pelukku
Sampai di sini kisah aku dengannya


Dalam lelapku ini
Terbayang wajah seakan puteri
Dan hilang…
Segala rupa yang telahku bayang
Dan hilang….
Segala rasa yang telahku rasa
Dan hilang….
Segala semua harapanku
Dan hilang…
Cerita indah dalam tidurku
Dan hilang….
Segala rupa yang telahku bayang..

pergg...terbaik lagu nieh...ye laah..xelok kenang2kan kisah dulu..
tpi xpe laah..watpe aku nk kecoh psl dia lagi kan..
hope diorg bahagia je laah..
hahahaa..

pah2 aku mulakan kerja2 update blog aku nieh...
pening aku dibuatnyee nk cri idea..
hahahaa..tpi watpe aku nk update bnyk2..
org pun xbce blog aku..bace ssorg je...hahahahaa

okey laa wei..
dh smpai mase aku nk tidow nieh...nnti jogg lak..
bye bye ! !



No comments:

Post a Comment