THANK YOU FOLLOWERS !

Wednesday, November 10, 2010

huahuahauhauhua...
ingat lagi aku mase dulu2 nk kenal dgn awek nieh...



aku first knl awek nie dari kwn aku jgk...tgk2...birthday dye same dgn aku..terkejut jgk aku..dari c2 laah bermulanya satu kenangan...hahhaa..bukan snang nk tackle awek nieh...susah...makk aiii...bnyk sggh halangan dan dugaan yg perlu aku hadapi...

Ngorat punye ngorat..
aku dapat jugak couple dgn dye dlm beberape2 hari je..haaa..beberape hari okey!hahaa..
kiteorg smpt couple tak sampai seminggu kot..haaaa..
ye laah..aku nie bukannye perfect cam orang lain kan..dah laah xpndai berkawan...haaa....asyik gaduh je..hahahaa..kemudianya dye ckp sbb kite clash...hmmm...xleh bgthu...nnti lain pulak jdinye...

pastu kami cume berkawan seperti biase...
tpi sumpah aku..aku masih syg dye lbh dari sygkan ex aku dulu...
seyesly!

ntah ape2 aku menaip nieh..
harammm...

No comments:

Post a Comment