THANK YOU FOLLOWERS !

Saturday, November 27, 2010

bosan + ngantuk

Bosan beb..bace blog korang sumenye best..blog aku ntah ape2 aku cerite ntah..
sumenye xseronok kot....hmmm..berita buruk xd..kucing aku mati...adoii..kenape ko mati..
dh xde kawan lgi dh aku pasnie...korang mesti ingat aku gile an..berkawan dengan binatang..
aku xlah kate aku xde berkawan dengan manusia..hahahaa..korang jgn lal terslh sangke k...sebenarnye binatang dapat memahami kita..tpi kite je xdapat memahaminye..
baik dari manusia...susah nk memahami...realitinye laah...korang tengok laa keadaan sekeliling korang k...orang yg xbersalah pun bleh dijdikan bahan maki...dunia dunia...

berita baik aku malam nie...hahahaa..aku dh pndai main royal..lembab tol aku nie an..hahahaa..
thank u umeir..hahahahaa..xde ko xpndai aku main royal...hahahahaa..seronok main game dengan kawan2 satu kepale nieh...hahahaha..ketawe je memanjang..hahahahahaa...pagi nieh aku terpakse tidow awl..disebabkan ade hal dengan crew jiran muda kampung aku nieh...aku bla dulu k...thankz sbb sudi bace...thankz sbb xsudi bace...hahahaha


umeir ibrahim

bye2..Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment