THANK YOU FOLLOWERS !

Monday, November 22, 2010

EGO dibuang ! !



Akhirnya EGO aku terpaksa dipinggirkan..
gadis lame yg aku break dulu telah kembali bersama-sama aku.....aku xpeduli
lgi dh antara dye ade dan bf baru dye 2...ape nk jdi jdi laaah...lantak laaaa..
Budak kampung realitinya lebih cantik dari budak bandar...cume pergaulanya sahaje menjdi smpadan...Before dat..lantak laah ape org nk cakap k..main perasaan ke apa ke..apa yang aku luahkan isi hati aku sndiri dan blogspot yang sendiri.....tpi org xpeduli kan?ada sape2 peduli boleh g mampus k?bla bla bla..

Dari aslnya aku couple dengan dye dari form 1 dan smpai laa dye form 5 skrg..
susah beb nk jage anak org..bru tahap couple..tpi mak ayah dye jage mcm dh laki bini...nak temu muka pun payah gile kot...dalam setahun cume sekali je..tapi dalam 6 tahun nie 2 tahun xtgk muke dan xtahu perkembangan hidup dye...berhubung cume menggunakan talian komunikasi je..

dye ckp ade birthday card smpai kt umah..
tpi xtahu sape...hmmm..kawan lelaki..tpi yang xjadi nya card 2 sampai kt tangan ayh dye...
pedulikan je laah..yang pntg aku dh pernh cium tangan ayh dye dan mak dye aku dh prnh duduk satu meja sama2...hari makan hari aku cerita jgak kt umei aku yg aku dh ade makwe...
umei sanggp bertemu muke dgn family dye...fuhhh...lega beb...

hari2 aku kne kiasan dari umei aku "wa ade awek dh ke"..
terase beb...bnyk lgi kiasan2 dye...panas telinge beb...
hmmmm...xyah laa taip pnjg2...xde sape jgk yg nk bace blog aku...apatah lgi psl isi hati aku nieh..
biar aku je lah dapat rase..btw..wa sayangkan awk lgi...dan wa cintakan awk lgi..


Bye Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment