THANK YOU FOLLOWERS !

Monday, November 29, 2010

Malam yang penuh dengan tekanan perasaan !

Perrgggg...sakit kt peha aku dtg balik...adoii...nk wat cam ane agi dh..
dh nk main sangat...tanggung laa sndri an...bermacam2 masalah dtg aku mlm nieh...dengan tetibe lak 2...
buntu aku dibuatnye...Yg paling aku binggung dan blurr skrg nie adlh mslh awek aku..mntk tlg isikan borang UPU tuk dye....xkan aku xnk bntu..mak dye mntk tlg sgt2 kene laa tlg an..tpi mslhnye borang UPU 2 bnyk kne isi..termasuklah maklumat penjaga...aku mne laah thu maklumat mak ayh dye...sal laa aku nie bodoh sgt...xckp awl2...terpakselahh aku cari broadband dan isi dgn dye besok...tpi comfirm line buzy disbbkan esk last day...pening aku beb..nk pnjm broadband dgn kwn2 sumenye bljr jauh...ade yg xpkai...adoii..xkan aku nk bawak dye ke CC..mak ayh dye ckp ape lak nnti an...stu agi lgi bagus mak ayh dye ade skli..sbb maklumat2 yg kne isi bnyk tentang pasal hal penjaga...prob besar nie beb...kaki dh laah sakit...adoii...tpi xpe laah...nk wat cam ane agi dh...pndai buat pandai tanggung...pndai cri kerja pndai abiskan kerja..haaa...



Bye ! !Salam Ukhuwah...Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment