THANK YOU FOLLOWERS !

Tuesday, November 23, 2010

futsal dan sepak takraw . . .



Dalam banyak2 jenis sukan...
futsal dan sepak takraw yang aku pilih...
sebab?sebabnya futsal adlh sukan yang paling aku minat...
position yang aku pilih adlh goalkepeer...goalkepeer best sbnrnya..
ye laah...rmai org takut kne shoot kuat2..
tkt kne muka laa ape laah...tpi yg aku dapat kaji..terkene bola shoot 2 seronok..
hahahaaa..yee...betol nieh...aku xtpu...




Sepak takraw laah permainan aku dari kecik smpai laa ke bsor nieh...
tpi dh stop main..ntah kemana kawan2 yg suke bersukan sepak takraw nieh pergi...
mase kecik2 dulu prnah jgk arwah ayh aku latih menimbang bola dan bermain dengan orang2 pro..minat sampai skrg xhilang bro..andainya diberi pilihan futsal or takraw..aku pilih takraw lgi beb..hahahahaa...sepak takraw adalah tradisional dinegara kita...anggung2kan laah permainan tradisi dinegare kite nieh...


No comments:

Post a Comment