THANK YOU FOLLOWERS !

Sunday, September 9, 2012

GAJET IDAMAN KALBU

Pergghh... tiga hari gua tak sentuh nasi... air milo panas + roti + rokok... itulah rutin seharian selama 3 hari berturut2. Tgh update entry nie pun rokok juga yg dicari. Bukan ape lah... tengok nasi pun dah muak rsa lidah nie. Mungkin semangat aku untuk dapatkan gajet idaman aku tu mmbuatkan aku rasa gelora dihati...pergghhh...Dengan usaha nie juga aku duk layan google dgn youtube je untuk dapatkan info2 tentang gajet nie... berapa harganya sekarang.. apa perlu aku buat sekiranya aku sudah memiliki gajet nie... banyak lagi laa... terime kasih mr/mrs google,lowyat.net,rakan2 fb,rakan twitter dan mmber2 yg banyak bantu aku untuk dapatkan information yg lebih detail lagi mengenai gajet idaman aku nie... hahaha





2 comments: