THANK YOU FOLLOWERS !

Sunday, September 16, 2012

ZIKIR DALAM MOVIE 7PETALA CINTA

Selamat hari malaysia untuk rakyat malaysia... aman makmur bumi pertiwi kehendaknya...


Entry kali nie aku nak promo... bukanlah nak promo sangat sebenarnya tapi untuk dikongsi bersama blogger2... ceyywahh...

Siapa kenal group Dendang Anak yang berasal dari Terengganu nie? haa aku nak cerita ke awok2 mu, aku yang amat suke lagu dari group nie (tuudiaa dah keluar loghat negeri). Aku suka lagu group nie sebab liriknya yang sangat2 mendalam. satu lagi jiwa aku lebih pada muzik tradisional. Lembut beralun memecah semangat gundah. pergghh.. senang cerite menaikkan semangat hari2 aku. Lagu diorang pun banyak berkisarkan tentang adat melayu. Siapa pernah tonton movie 7petala cinta? siapa perasan time yg nak bertunang tu? aduhaii aku lupa hafal pulak nama pelakon tuh.. hahahahaa

haaa aku baru ingat... time hamka nak bertunang... Assalamualaikum cintaaaa... hahahaha

haaa nie versi asal punya... puas hati? hahahaaa setiap hari setiap malam aku dengar lagu nie... besttt...

Satu lagu lagi aku baru mula rasa ketagih nak dengar. Kalau bawak motor mesti mainkan lagu nie kat mp3 player. Lagu usul bangsa. Dalam lagu nie yang aku paham laa, menceritakan tentang melayu. Sejarah bermulanya negeri perak,bermulanya johor, bermulanya terengganu dan termasuklah negeri2 lain. 

yess ! lagu nieh... selamat mendownload ! hahahhaa

Sory ler.... ayat2 yang pelik tuhh.. mata dah kuyu minda pun dah shutdown... selamat malam geng2.. Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment