THANK YOU FOLLOWERS !

Tuesday, March 8, 2011

MusicDumper.com terbaik ...Entry untuk SOG !


wei matwa..lagu ape yg ko letak kt blog ko nieh??haaa !aku sendiri tak tahu kenape aku letak lagu nieh..aku boring2 usha laa lagu kt musicdumper.com untuk aku copy ambed code dan letak kt blog gadget..so Hayati laa lagu nieh elok2...kt bawah nie aku dah sertakan lirik..sebelum tu..apakate korang slow kan dulu volume lappy korang...takut nanti terkejut pulak !hahahaha !


Dahulu kau bersama hasrat yang satu
hasrat yang elok megah diperlaku
Dan kini kau selesa menjatuhkan satu
Dan satu ini jugalah darahmu

Sedarlah!!!
Ingatlah!!
Satu jugalah engkau!!

Melayu !
bangunlah dari tidur
lepaskan segala hasad dengkimu!!!
Melayu !
bangunlah dari tidur
Bebaskanlah segala hasad dengkimu!!!

Dahulu kau bersama hasrat yang satu
hasrat yang elok megah diperlaku
Dan kini kau selesa menjatuhkan satu
Dan satu ini jugalah darahmu

Sedarlah!!!
Ingatlah!!
Satu jugalah engkau!!
Sedarlah!!!
Ingatlah!!
engkaulah MELAYU!!

Melayu !
bangunlah dari tidur
lepaskan segala hasad dengkimu!!!
Melayu !
bangunlah dari tidur
Bebaskanlah segala hasad dengkimu!!!

Melayu, bangunlah dari tidur

Melayu !
bangunlah dari tidur
lepaskan segala hasad dengkimu!!!
Melayu !
bangunlah dari tidur
Bebaskanlah segala hasad dengkimu!!!



Sekumpulan Orang Gila (SOG) is an uprising Post-Hardcore/Metalcore band from Batu Caves, Malaysia. Consists of six talented commoner. They are Acap (vocal/scream), Adek (guitar/clean vocal), Nazrin (guitar/clean vocal/bamboo flute/cello), Ali (drums), Mel (bass) and Naz (keys/synth)

sory laa SOG yee...nak2 je aku promote band korang kt blog aku..hahahaa !
Assalamualaikum..Salam Ukhuwah...




No comments:

Post a Comment