THANK YOU FOLLOWERS !

Thursday, March 31, 2011

Mengukit Kembali Kisah Silam ...


Datang musim hujan macam nie pelbagai kenangan bersama Ex Gf aku timbul dalam kepala otak aku nieh. Tapi aku sebenarnya malas nak timbulkan kembali kisah kita dulu. Rindu pulak kat ko wahai pompuan. Dah nak buat macam mana lagi kan. Ko pun langsung tak contact aku lagi lah aku kan? Ko ego aku pun tetap dengan ego aku. Nak tengok gambar ko pun aku dah bakar semuanya. Nak tengok gambar ko kat FB pun ko sanggup block aku kan?okey. Tak kisah kot. 


Asam garam bercinta. Biasa lah. Bermula dengan ayat yang manis dan berakhir dengan air asam limau. Masa bercinta semuanya indah bagaikan berada ditaman burung. Kawan - kawan ! Remaja seperti aku memang tak lari dengan kemahuan iaitu hidup berpasangan. Seorang lelaki yang serious ingin memulakan hidup berpasangan adalah merasakan dirinya seperti tidak lengkap. Perempuan pula yang serious inginkan hidup berpasangan aku tak tahu laa kan. 

Hidup aku tetap sempurna walau tak ada GF. Ceyywahh. Entry diatas adalah spontan. Jika ada kesilapan boleh betulkan di ruang comment !

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah.

No comments:

Post a Comment