THANK YOU FOLLOWERS !

Saturday, April 9, 2011

Rombongan KRT Jiran Muda Perminjaya

Fuhh ! lama kot aku tinggal blog ini. Disebabkan busy sikit kot. Busy ke aku ? tiada idea sebenarnya. So, dalam masa aku busy itu aku remind balik apa yang aku lakukan sebelum ini.

3 - 5 April 2011 baru - baru ini aku mengikuti rombongan Jiran Muda Perminjaya  ke Negeri Melaka. Enjoy sampai nak mampus kot time tu. Tiga hari kami disana dan ditemani keletihan yang amat dasyat mungkin disebabkan 3 hari berturut - turut tak tidur kot. Fuhhh terbaik !.

Singgah makan tengah hari dirumah bekas pengarah pejabat perpaduan Negeri Terengganu 

Warga KRT Perminjaya

Jiran Muda Perminjaya 

 Berhenti rehat seketika

Jiran Muda Perminjaya

Bersama - sama KRT Desa Molek Melaka

 Ketika dalam perjalanan pulang ke K.Terengganu

Ketika dalam perjalanan pulang ke K.Terengganu

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah.

No comments:

Post a Comment