THANK YOU FOLLOWERS !

Monday, April 18, 2011

Lantai dibaikpulih

Fuhh. Terima kasih umei sebab sudi potongkan line streamyx. Bosan melanda bagaikan tsunami dijepun baru - baru ini. 

So, dalam beberapa hari sebelum ini banyak ganguan datang dalam diri aku. lantai rumah aku dibaiki akibat mendapan tanah. Tak la runtuh tetapi crack semakin menjadi - jadi. Dengan langkah berhati - hati umei aku terpaksa laa memulakan kerja - kerja mengubahsuaian.


Gambar nieh sebelum lantai dibaikpulihkan. 




Macam nieh laa kerja - kerja repair dilakukan. Hancur musnah laah lantai yang seribu satu kenangan buat aku. Okey, akibat kerja - kerja nie dilakukan aku mengalami ganguan bunyi yang amat laa kuat. Biasa laa kerja - kerja nie dibuat di waktu siang dan aku selalu tidur waktu siang. Pergg ! tertekan gila. Lambatnya membaikpulih ini selesai.


Assalamualaikum. Salam Ukhuwah.

1 comment:

  1. same la mcm mse abah CN nak besarkan rumah dgn bilik CN..bisingnye, ya Allah (- -|||)

    ReplyDelete