THANK YOU FOLLOWERS !

Friday, April 29, 2011

Kenangan BERMULA DAN BERAKHIR !

Alhamdulillah....petang tadi aku dapat tolong kawan aku untuk buat blog. Beliau seorang photographer wedding. Memang jalan terbaik untuk dia mengembangkan lagi job beliau. Aku harap beliau berjaya didalam dunia photographer.

Mungkin membosankan untuk korang baca entry aku kali ini. Tapi aku perlu juga muatkan entry kali ini kerana ianya pengalaman aku ketika berada dalam dunia blog. Setahun sudah aku bersama - sama BERMULA DAN BERAKHIR banyak kenangan pahit dari kemanisan berlaku. Dunia blog ini banyak risiko sebenarnya. 

Benda negetif menanti seseorang blogger???

Setiap entry yang korang publish akan dibaca ribuan rakan - rakan yang mungkin anda tidak kenali dan mungkin juga anda kenali. Seperti rakan facebook aku, mungkin beliau tak suka tentang dunia blogger ataupun kurang minat membaca kerana beliau sanggup maki aku dan remove friends. Sememangnya aku masih tak layak untuk bergelar blogger.

Benda positif untuk blogger??

After aku siapkan entry, aku promote difacebook dan buat blogwalking. Disitu anda akan dapat ramai rakan - rakan blogger dan facebook. Ianya bukan untuk meriakan diri dan membanggakan. Ianya adalah seperti dunia perniagaan yang sangat luas. 

Aku mengucapkan terima kasih kepada semua yang sudi follow , blogwalking dan baca entry aku disepanjang BERMULA DAN BERAKHIR dipublish !


Untuk seseorang yang berniaga blog adalah tempat anda memperluasakan perniagaan anda. Buat promosidan lelongan yang terhebat. Insyaallah anda berjaya.

p/s : entry ini aku nak mintak komen dari hangpa semua. Mungkin ada salah silap entry aku kali ini kerana ianya dipublish terlalu cepat akibat mata dah mengantuk teruk !

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah.

3 comments:

  1. takde la. ook je entry ni. btul sgt ape yg dikata! ade jgak laa yg annoyed dgn blogger . ades..

    errrrr...nak mintak pendapat ni. loading slow tak? rasenye ok tak blog syed ni? tolongg tolong .. :'( http://www.syedgraphix.com/2011/04/syedgraphix-tampil-lebih-simple.html

    ReplyDelete
  2. betul3! ade jugak yg annoyed ngn blogger ni... kalau die xsuke,kite xya lyn.. biarkan. ade ramai lg pembaca setia blog kite.. :)

    ReplyDelete
  3. CN pun dlm proses jugak..tapi guna domain lain..sbb CN kenal dgn admin dier,dan admin dier sendiri yang ajak join..wish me good luck :)

    ReplyDelete