THANK YOU FOLLOWERS !

Sunday, June 5, 2011

Aku mintak maaf weii !

Entry kali nieh terlalu simple untuk aku....

Baru - baru ini aku masuk study khusus sampingan dan mengisi masa lapang iaitu khusus drum. Yang terbaik khusus nie sijilnya under Kolej Komuniti K.Terengganu dan dipraktikkan disebuah studio K.Terengganu. Terima kasih kepada kawan aku seorang lecturer drum aku kerana banyak bantu aku. Tapi malang banyak halangan termasuk laah aku kene menjaga atuk aku kurang sihat. Dengan tidak dapat aku membahagi masa untuk itu aku terpaksa undur diri dari khusus tersebut. Bukan sahaja aku mengundurkan diri aku. Aku sangat - sangat berminat dengan drum dan kadang menyimpan azam untuk menjadi drummer terbaik dan terkenal. fuhh ! seriuos nie weii.

Aku ingin memohon seribu kemaafan kepada kawan - kawan aku yang tidak senang dengan peragai aku atau pun perbuatan aku selama ini.

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah.

No comments:

Post a Comment