THANK YOU FOLLOWERS !

Wednesday, June 1, 2011

Ignite Fest 2011

Entry kali ini aku nak story sikit pasai GIG. Blogger  - blogger ataupun kawan - kawan yang berminat boleh singgah ke link diakhir entry nieh.



Sebut je pasal GIG nie, aku tak pernah miss kot dari tahun 2007 hingga laa tahun 2011. Okey..
Siapa pernah dengar Ignite Fest? Ignite Fest nie dibawah tiga label yang lebih dikenali sebagai Historic Record / Dead Eyes Glow /East Coast Hardcore Community yang berasal dari Terengganu. Bermulanya IGNITE FEST  ini pada tahun 2007 yang telah membawa ramai band - band dari luar Negeri Terengganu datang berkumpul disini. Pada 2007 juga aku mula berjinak dengan gig dan first gig aku iaitu diIgnite Fest 2007 dimana iainya berlangsung di Ibai Golf Kuala Terengganu.


Ignite Fest 2011 akan dilangsungkan pada 11 june 2011 didewan Tuanku Abdul Rahman. Sebanyak sebelas band tempatan dan dua band dari singapura akan berrrrcccuutii di Negeri Terengganu. Paling best gig nieh dilangsungkan pada tarikh 11 June 2011 dimana skuad bola sepak Terengganu akan bertarung jaring dengan Kelantan di Final FA di Stadium Bukit Jalil. Waahhh...macam wartawan laa pulakk aku nieh....

Special Guest  :



Sebelas band tempatan :











Satu lagi video tak dapat dikesan iaitu Sneaky Sniper. Minta Maaf bro - bro Sneaky Sniper aku dah berusaha untuk cari video band korang diyoutube. Tapi tak dapat....

More infomation boleh click Disini dan Disini. mari jalang - jalang ganu neh ! 

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah.


1 comment:

  1. jauh jauh jauh!! kalo g ganu tokse g gig..kawe nok g candat sotong..ngidam nak makan sotong grill :P

    ReplyDelete