THANK YOU FOLLOWERS !

Tuesday, August 9, 2011

Bosan yang terlampau dasyat

Assalamualaikum. agak - agak dah berapa bulan aku tak update blog aku nieh. Sebulan je kot selepas aku berada di Kulim nieh. Entry yang paling latest aku update pada 25 julai. Biasa lah, dah mula hidup sebagai budak belajar. Dua minggu pertama dah banyak assignment. Idea nak update blog nie banyak sebenarnya. Bila kita tangguh sesuatu kerja itu kita mudah terlupa kan? Tiga minggu ini juga aku mula belajar hidup diperantauan. Jauh dari umei aku yang berada K.Terengganu. Susah juga sebenarnya bila jauh dari mak. Zzzz...mungkin aku tak pernah basuh baju menguna berus. Balik je rumah terus campak - campak je baju, Mak aku yang buat clearing.zzz

Oppss...lupe pula aku nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan yang mulia nie kepada kawan - kawan aku yang beragama islam. Sory laa aku lambat bagi ucapan nie ye..Teringat pula kisah aku berpuasa di ILP dulu apabila time buka puasa bersama roomate dikulim nie. hahaha. Maggi dan milo 3 in 1 mesti kene bekal didalam locker.

Okey. Alhamdulillah, aku semakin selesa disini. classmate dan roomate pun okey. Boleh layan satu kepala. Sekarang aku rungsing hal cuti sempena hari raya aidilfiti pada 26 ogos nanti. Tiket bas pula dari Kulim ke Terengganu semua dah sold out. Alhamdulillah, akhirnya ada jugak tiket aku balik beraya.


Assalamualaikum. Salam Ukhuwah.

1 comment:

  1. ye la.. dah tiket bas sold out, matwa balik naik flight kan?? untung la..hihihi

    ReplyDelete