THANK YOU FOLLOWERS !

Tuesday, January 25, 2011

Fuhh .. berbuluuuuuu !

Fuhh..perjalanan kehidupan aku seperti biase..nk kte gembira xgmbire..nk kate derita x derita...bnyk kot mslh dlm kepale otak aku nie..satu persatu dan hari demi hari ade je mslh...ye laah..setiap manusia akan dapat masalah...masalah bercinta..masalah kawan..masalah keluarga dan mcm2 agi laah...nk ckp psl kwn..kenape laa kawan2 aku lari dgn aku disebabkan FACEBOOK..xtahu dimane silap aku...tlg laa aku..jelaskan balik...

Facebook kdg2nye pembawa masalah

okey..klo korg nk tahu asal usul aku laah...aku nie semua aku bleh join..mat rempit ke mat2 band ke sume aku join..jgn laa dihairan sgt dgn aku k...aku nk kehidupan mase remaje aku nieh diceriakan oleh gelak ketawa dgn kwn2..jangan laah anggap aku berkawan dgn perempuan dgn sifat playboy..plezzz..aku xke c2..bukan nk riak berkawan dgn pompuan..aku xmemilih walau seinci skli pun...xsemestinye dye uduh aku xnk kwn...plezzz...jelaskan balik ape slh aku...

Dipertengahan tahun nanti mungkin akan melanjutkan pelajaran..mgkin diluar negeri...masalah disini adalah pasal mak(umei) aku...First time tggl umei aku ssorg kt umah dan makan mase yg lame pade satu hari nnti...2/3 tahun jugak kot..yg aku bmbg skrg nie..klo diluar dan umei aku sakit dirumah..sape laa nk tolong jage umei aku nieh..xkan aku nk berharapkan dgn jiran2...malu muke jugak aku sbnrnye...adoii...Arinie(25/1/11) pulak aku terpakse ke K.Lumpur kerana nenek aku akan menjalani operation jantung...nenek yg jage aku dari kecik agi akan bertarung dgn nyawa...fuhh...klo kenang balik mcm nk menangis...hahahaa !

Yaya(cousin)dan umei

Okey laa..aku nk chaw dulu...sape2 yg xnk kwn dgn aku..xlah aku kisah sgt..tpi mcm xseronok je hidup nieh..Assalamualaikum..Salam Ukhuwah..

4 comments: