THANK YOU FOLLOWERS !

Saturday, January 8, 2011

GiG !Yeahhh ! !

fuhh !ujan xberhnti2 slme 2 hari nieh...bnyk tmpt dh kot yg naik air(banjir)...remaje2 mcm aku nie lak sibuk xleh kuar umah..ujan lebat katenye...bosan duk umah mmg xleh nk dikatekan lah...xkan nk tidow je keje musim ujan nieh...kne laa jgk cri aktiviti2 berfaedah...berfaedah ye !jgn yg xberfaedah...hahahaa !Cam biase..klo org muda berhati lembut cam aku nieh dan tgh frust bercinta lak 2 biasenye duk lyn lgu2 sedih...hahaaa..main perasaan katekan...susah pulak 2 nk luahkan kt org...jadi aku pndam skit je lagi untuk lepas tension kt GIG Protege Chapter 2 pada 8 Jan 2011...banyak band2 yg aku suke akan perform esk...perggg !headbagging smpai pening2 !moshing smpai muntah hijau !sing along bersama band2 kesukaan aku...ceewaaahh...yg aku xsabar2 nk sing along dgn band MMA , Killing Apes , Superzealous , Generation 92' dan AB...ceewaahhh..hahahaa !okey kawan2 !hari gig protege chapter 2 nie milik kite !yeahhh !enjoy !!!ehhehee !



MMA

 The Killing Apes

Alienis Beautiful

Superzealous

Generation 92'

opppsss..nieh aku duk peningg2 kan lagi..ape org ckp..dalam delima haaa !..cam nie..kul 9 xd kawan aku call...dye ckp nk abik aku kul 9 pgi nnti..kteorg planning nk pi Genting Highland..kite holiday 2 days disane..weii gile ke ape ko..last2 minute wat planning cam nie..abis gig aku tggu2 xkan aku nk lepaskan..hahahaha !so aku cancel ikut korg...sory ye Cop QGV dan bdk2 QGV lain...bkn ape...sah2 umei aku xbgi..musim hujan nieh beb !jalan dh laah licin..jauh kot...okey...sory sgt2..nnti ade rezeki kte pergi skli lgi ye...

Jadi digig nieh nnti dapat laah jugak aku gelak ketawe bersama kawan2 aku...mgkin bleh lupe walau sekejap pun dh cukup tuk aku...oh ye..lupe nk bgthu...11 jan 2011 nnti aku akan handle satu event...tuk kawan2 aku...tuk musuh2 aku...korg nk thu event ape?haaa !event BBQ dan free on charge !ceewahh !aku speaking beb !hahaha !ye laahh...nnti aku xkan dapat lepak mcm nie lagi dh...nk smbung study kt luar negeri nieh...nk cri kawan tmpt baru pulak...kt sni sume xnk kawan dgn aku...ape aku kesahkan...hahahaha !angkuhnyee akuu..hahahaa !Jangan lupe tau !11 jan ade jamuan tuk kawan2 !tpi aku mntk maaf dri sekarang laaa ye klo mknan xcukup !hahahahhaa !



Okey laahh !aku bla dulu..Salam UkhuwahFillah...Assalamualaikum...Bye2 !

No comments:

Post a Comment