THANK YOU FOLLOWERS !

Wednesday, January 26, 2011

Matwa benci kalau ade penumpang bas camnie

Sikap masyarakat malaysia ketika berada didalam bas untuk perjalanan jauh..

Tayang handphone dan pasang lagu kuat2

xboleh ke klo duk diam2..klo xreti tido sekali pun..cri laa hearphone..dgr lgu sorg2 lagi syok...ade yg cakap dgn bf/gf kuat2...xyah laa nk tnjk sgt yg kte nie ade handphone k...

Lowerkan seat terlalu over

klo nk tidow skli pun..xyah laa smpai org xselesa dgn anda..k..bersopan santun dan memahami la org skeliling...hahahaha !ye laah..nk tidow mesti nk selesa kan..klo nk selesa sila naik kenderaan sndiri k..

Makan

kadang2 2 ade yg makan mcm xmakan seminggu beb..bace bismillah ke x aku xthu laa...klo nk mkn skli pun tggu laa bas berhenti dimana R&R..mase 2 anda nk makan makan je laah...xde org mrh dan tegur..hahaha !

Penumpang lembab

ketika ssbuah bas untuk meneruskan perjalanan dari R&R driver bas 2 akan check penumpang2...ttpi cam biase laah..ade yg lembab dimne mereka masih melepak dimeja2..smpai driver hon pun masih bleh TAKKK jee...

Kentut

Pergg...sape laah yg suke kentut dlm bas erk??hahahaa !seluruh penumpang kot dpt bau yg sgt2222 kurang menyenangkan..kakaakkaa !ntah ape dye makan xthu laaa...nk bukak tingkap mustahil bas ekspress ade tingkap..klo bas sekolah boleh laa jugak bukak tingkap..hahhahaa !

Dilarang buang angin:)

2 je kot dlm isi hati aku nk luahkan selame aku naik bas untuk perjalanan jauh..hahhaaa..entry kli aku buat dlm keadaan spontan dan mengantukk..ahahha !so mgkin bnyk cacat cela..aku nk tidow dulu ye...Assalamualaikum..Salam ukhuwah...



1 comment:

  1. bab kentut2 yg x boleh tahan 2...hahahaha
    aku pernah nek bas org berak dlm bas lagi xtahan....hehehe

    ReplyDelete