THANK YOU FOLLOWERS !

Thursday, February 24, 2011

Bermandi manda diBentong , Sekayu

Budak QGV dan Remaja Perminjaya Chendering  konvoi bermotor ke Bentong , Sekayu.

Perjalanan dari Chendering sepatutnye mengmbil masa 1 jam lebih..tetapi bile aku join dan konvoi dgn budak2 nieh cume x sampai 1 jam kot..traffic light sume jalan..xde lampu merah xde lampu kuning !sume hijau..haaa !terbaikkk laaa !hhahaha !






























Alhamdulillah..konvoi kali nieh berjalan lancar..klo bleh nk ade lagi konvoi cam nie..syok beb !hahahaaa !

pandangan aku tentang mat2 rempit..disini aku bukan nk tentang segala infomation yg telah dikeluarkan oleh polis dan JPJ...mat2 rempit bukan samseng jalanan..tetapi meraka mahukan kemajuan dan keseronokan..ye..meraka maju ke?memang laa xmaju jika kerajaan dan masyarakat memandang hina..asyik menyekat segala aktiviti2 meraka..meraka mahukan aktiviti mengenai dunia permotoran dan ade segelintir mat2 rempit telah pun menceburi bidang perniagaan yang telah pun berjaya...in the end of the storyy..ceewahh...majulah mat rempit dimalaysia !hahahahahaa !

Assalamualaikum..Salam Ukhuwah..

2 comments:

  1. Aku tetap dop berahi mat rempit !
    Hahaha .

    ReplyDelete
  2. aku masih nk katakan mat rempit menjana ekonomi negara !hahahahahahhahaa !

    ReplyDelete