THANK YOU FOLLOWERS !

Sunday, February 27, 2011

Matwa Seronok Apabila ...

Entry kali nie aku buat khas yang sudi tanye aku "amende mu paling seronok dalam kehidupan mu?"...okey..sebelum nie aku pernah buat tajuk entry pasal "matwa benci apabila.."so sekarang akan buat tajuk entry aku "matwa seronok apabila..."


Matwa seronok apabila kuar lepak dengan kawan2 dan busking sama2...

Matwa seronok apabila dapat save bola shoot macam peluru bazooka..hahahaa !

Matwa seronok apabila seseorang itu dapat menjadi inspirasi matwa untuk menjadi lebih matang dalam kehidupan matwa...

Matwa seronok apabila dapat handle sebuah event yang terbesar dengan sempurna dan berjaya !

Matwa seronok apabila dapat beri sesuatu sehingga umei(mak) tersenyum ataupun gembira...


Umei

Matwa seronok apabila dapat kemaskan bilik aku yang macam store sayur di supermarket...

Matwa seronok apabila dapat tengok gambar2 lama matwa..gigi tak ade dan air liur bercucuran membasahi baju..ahhahaha !

Matwa seronok apabila bersama awek bersiar siar ditepi pantai dan abik gambar banyak2...haahhaa !

Matwa seronok apabila dapat comment di setiap entry yang aku update !

Matwa seronok apabila dapat online kan facebook..mane tak nya...bangun tidow comfirm cari lappy !hahahaa !

Matwa seronok apabila menang race motor dengan mat2 rempit !haaa !

Matwa seronok apabila terserempak dengan Ex Gf dapat jelingan maut !hahahaa !

Matwa seronok apabila dapat masuk gigs dan support semua band2 dan tak mengira walau apa jua genre !Support our local scene !yeahh !



Nasib aku sakit kepala !kalau tak...banyak lagi kot !hahahaaa !
aku chaw lu kawan2 !

Assalamualaikum..Salam Ukhuwah...

6 comments: