THANK YOU FOLLOWERS !

Tuesday, February 1, 2011

Cerita disebalik 26 - 30 Jan 2011

Akibat lame xupdate...kali nie aku update 2 entry dalam sehari..hahaha !

kawan : weii !ko watpe pi K.L ??
aku : hajat untuk jage nenek aku di IJN..
kawan : owhh..bgs laah...dh hajat 2 xyah laa nk melancong pulak kan..
aku : x beb !



sampai je di K.L terus kne jage atuk aku pulak..dye ade penyakit kencing manis..sakit kaki katenye...so dalam keadaan 2 aku aku xcukup tido nye terus bawak atuk aku pergi ke poliklinik diarea mane ntah..aku dh lupe...Atuk aku nie husband nenek aku..hahahaha !

Nieh Atuk

Muke xmandi

Tidow aku macam xsempurna klo xtengok nenek aku nie..terpakse laa pagi2 keesokkan arinye aku pergi melawat..muke pun mcm ntahhh laaah..mcm orang gile kot..xmandi pulak 2..hahahaa !Nasiblaahh di IJN 2 ade cafe..boleh laa aku breakfast..ye laah..melawat org sakit..nk mkn mewah2 skit pun mcm xde selera kot..

 Senyum untuk menghilangkan perasaan runsing

nie tempat pelawat untuk berehat..time nieh nenek aku sedang operate...disebalik senyuman 2 ade perasaan risau..semua nie keluarga dari K.Ibai yang sanngup naik ke K.L semata mata untuk melawat dan bagi semangat kt nenek aku..bukan senang nk dapat keluarga cam nie..aku malu sebenarnye dengan keluarga K.Ibai nieh..sbb diorg banyak bantu aku dan keluarga aku laa...

Muke xmandi dan bosan melanda

 Keluarga K.Ibai

Faris muke xtidow

Mok chu mak saudara aku

Wan,aku,hakim dan atuk

Atuk dan Hakim

Aku dan Hakim..muke hakim macam aku x?hahaa !

Penyeri majlis !hahaha ! 

2 hari sebelum aku pulang ke Terengganu balik..aku dan umei aku curi2 laa mase skit untuk singgah dirumah keluarga sebelah umei aku nie dan sempat laa jugak aku lepak dengan kumad , syafiq iban dan eika saalan...


Areesa dan Abg Yo

Eika Saalan

Budak nieh pulak Sieika aku sempat  jumpe dikedai makan area sentul...xpernah kot lepak skli dgn budak nieh..knl dalam FB dan Blogger je kot..haahhaa !

 Syaf

 Kumard

Terima kasih laa ye kt syafiq iban dan kumad sbb sudi abik aku di Villawangsamas dan bawak aku minum dimane ntah..ahhahahaa !dapat jugak hilangkan tension ari2...thankz a lot !!hehehe !

Usman

"Tiba masanyaa ku pergi"lirik lagu daa !hahhaa !time nie aku berada di Hentian Putra...setengah jam sebelum bas datang aku pusing2 hentian putra dan terjumpe laa budak nieh??sape budak nieh??nie laa usman..budak terengganu dan pernah lepak sekali diTerengganu..hahhaa !

Assalamualaikum..Salam Ukhuwah..

5 comments: